Formació: màrqueting turístic

Tres sessions destinades a empreses del sector turístic del Pallars Sobirà, on l’objectiu se centra en la millora estratègica d’aquestes, a partir de conèixer noves tendències, habilitats per identificar oportunitats, coneixement pràctic sobre estratègies de màrqueting i comercialització, motivació per la innovació i la capacitat de crear un producte i sinergies amb altres empreses locals.

Sessió 1: Tendències i creació de producte turístic

15 de maig- Museu de la Sal i Salines de Gerri de la Sal (Gerri de la Sal)

Sessió 2: Comunicació i comercialització

29 de maig- Central hidroelèctrica de Tavascan

  • Màrqueting inbound vs màrqueting outbound
  • Storytelling
  • Creadors de continguts
  • Xarxes socials
  • Comercialització directa –B2C
  • Comercialització indirecta –operadors turístics
  • Casos d’èxit
  • Casos d’èxit

Sessió 3: Taller de creativitat creació d’un producte turístic

18 de juny- MónNatura, Planes de Son

  • Què és la creativitat?
  • Dinàmiques disruptives de creativitat
  • Creació d’un nou producte

ASSESSORAMENT PERSONALITZAT

Per a les empreses que hagin participat a les tres sessions, s’oferirà assessoraments on es treballarà:

  • Assessorament pràctic en comunicació
  • Assessorament estratègic
  • Assessorament pràctic en comercialització- solució de problemàtiques específiques

Termini d’inscripcions: divendres 10 de maig

Les places són limitades i s’atorgaran per ordre d’inscripció